vineri, 23 mai 2008

Alegeri locale si tampenii dureroase

Daca tot a sosit sezonul, ne vom delecta cu 3 exemple de candidati la primariile unor orase precum Cluj-Napoca si Baia Mare. Absolut, sunt de acord, aceste orase nu sunt semnificative. Right...
Este vorba de :
O mentiune: Corin este oarecum amuzant in penibilitatea crasa a campaniei sale. Orice om cu un vag bun simt sesizeaza in 3 secunde IQ-ul negativ din spatele faimoaselor clipuri electorale. Dar asta nu ne opreste sa ne amuzam ca exista si asa ceva, desi ne sperie putin vazand asemenea dovezi ale declinului intelectual care ne paste.
Cel mai periculos mi s-a parut Ionut Tene, care in scurt timp m-a convins ca este un idiot macabru, plin de studii si lucrari care sunt egale cu ZERO. Asocierea carierei sale cu Funar si cu Becali ar fi suficienta ca sa arate ce gen de om este, dar nu, el pluseaza si cu ideile: inlocuirea stadionului CFR cu o gradina zoo (pt ca stadionul CFR e prea central...right... Ion Moina e intr-adevar departe de oras), o gondola intre Faget si Centru, mutarea capitalei la Cluj sau Alba Iulia, e inca destul de nehotarat. Desigur, acestea sunt singurele lucruri care stau in calea calitatii vietii noastre, sunt urgente, am inteles, sa dam drumul la gondola. Stimatul domn Tene e o dovada vie a faptului ca poti fi "doctor" in istorie, poti scrie poezii, poti avea ceva de spus in decizii legate de vietile oamenilor si in acelasi timp sa fi cretinoid. Recomand calduros studierea parerii dansului despre meciul U Cluj - CFR Cluj. Ar fi amuzant daca nu ar fi atat de trist.
Am exagerat, citesc ce am scris mai sus si nu ma recunosc in vehementa, dar tot mi se pare ca am fost exagerat de bland.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ai uitat de Funar. In fata blocului meu este un afis mare pe care scrie: Vreti primar? Votati Funar. Si la ultimele alegeri imi aduc aminte ca avea reclama la radio cu: Unii vorbeste, Funar construieste (pe fundalul unui pikamer) Oricum, daca Funar strange mai mult de 1 vot ( al lui) avem o problema.